چه زود


عاشقانه 1

چه زود ازم خسته شدی

 چه زود از یاد بردی منو

چه زود یکی دیگه اومد جامو گرفت تو دل تو

بهم وفا نکردی و تیشه زدی به قلب من

منو به غم نشوندی و گذشتی از کنار من

نمیدونم به جرم عشق یه عمره که زندونیم

توی آتیش غم تو یه عمره دارم میسوزم



نظرات شما عزیزان:

سپیده
ساعت13:51---5 دی 1390
سهلااااااااااااام.خوفی؟ بیا آپم.

مـریــم
ساعت7:11---4 دی 1390
توی وبلاگ جدیدم لینکت کردم ...
www.maryam371.blogfa.com
یه لطفی کن توی لینکات آدرس وبلاگ جدیدمو اصلاح کن عزیز ...
مـمـنــون ...

تـا آخــ ـــر عـمــر هــم اگه تـنهــا مـونـدی مـهــم نـیـست ... فـقـط نـذار به جــایـی بـرسـی که تـو آغــوش کسی به یـ ــاد کس دیـگه ای بـاشـی ...!!!


مرجان
ساعت21:40---2 دی 1390
سلام دوست عزیز
اومدم بگم که من از لوکس بلاگ فرار کردم
این ادرس جدیدمه
www.cutegorl20.mihanblog.com


مـریــم
ساعت15:34---2 دی 1390
سلام
من از دست لوکس بلاگ خسته شدم ...
توی مدیریت وبم هم دیگه نمی تونم برم ...
پس نظر به صورت خصوصی ممنوع ...
نظرات از توی خوده وب خونده میشه ...
حتی نظرات تا 10 روز قبل پاک شده ...
پس من از لوکس بلاگ رفـــتــــم ...
این آدرس جدید وب من :
www.maryam371.blogfa.com
تـــــوجــــه ... تــــوجـــــه ...
1. چون لوکس بلاگ یه سرویس تبلیغاتیه ، سرویس های بلاگفا و پرشین بلاگ وبلاگ های لوکس بلاگ رو لینک نمی کنند !
پـــــــس اگـه نمیتـونـم لینـکتـونــم منــو بــبــخـشـیــد ...
2. توی وب بلاگفای جدید من نظر میذارید ، اگه آدرس وبتون لوکس بلاگه ، آدرس وب خودتونو نذارید چون نظر درج نمیشه !
پــــــس حتما به جای آدرس وبت ، اسم وبت رو بذار تا بیام بهت سر بزنم ...
منتظـــر همــتون هستــم !
یــــه دنیــــا مـمـنــون ...


sepideh
ساعت14:07---1 دی 1390
سلاااااااااام.بدو بیا آپپپپپپپپپپپمممممم آرش

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 1 دی 1390برچسب:, | 10:12 | ارش | |

www . night Skin . ir